zoe _cheng 程子桐

First Time - Macy Gray

早安

The little world of Ken:

《First Time》——Macy Gray

Allow me love I'm a woman of pristine intuition
请允许我 亲爱的,作为一个有天生直觉的女人
When I first saw you I knew I'd be loving you
初次见你我就知道我爱上你了
What I didn't foresee, is you'd be all I need
只是我没料到 你会成为我唯一所求
See I thought I'd been in love
原以为我已经陷在爱情里
But Now what I'm sure of is,
但如今我能确信的是
I've never felt this way
这般感觉我从未有过

It's the first time, for me
于我而言 这是第一次
It's the first time, I feel True love
第一次感受到了真爱
and what it really means, Yeah
我真正想表达的是
It's the first time its the first time for me
于我而言,这是第一次
And I tell friends about the love I'm in
我把我感受到的爱告诉朋友们
and they want me to describe it
他们要我详尽描述
I say there are no words but I will try it
我说言语已不能表达但我会尽力一试
It's like beyond the moon and it's all I do
它超越了一切 就如同我表现的
And it knocks me off my feet
它让我目眩神迷
And there are moments in the day,
一天里总有些时光
that I can't breath
我几乎喘不过气
It's the first time, for me
于我而言 这是第一次
It's the first time, I feel
我第一次这么感受到
True love and what it really means
真爱以及它带来的实感
Yeah, It's the first time
是的,这是第一次
its the first time for me
于我而言第一次
Forgive me love, forgive me love,
原谅我 亲爱的,
I make my mistakes
我做错了一些事
And I know sometimes
并且我知道有时候
it's more than you can take
它超出了你能承受的范围
But give me one more chance
但请再给我一次机会
coz the circumstance is that
因为现在的情况是
I'm just a beginner
我只是一个初学者
It's the first time for me, Yeah
于我而言,这是第一次
It's the first time that I feel true love
第一次真实感受到真爱
It's the last time, the last time
这也是最后一次 最后一次
that I'll love this way hey hey
如此地爱着你
Coz for all time you will be mine,
因为此生你都将是我的爱人
will you be mine for all time
你愿意一生都是我的吗
True love and what it really means
真爱的含义

评论

热度(8)